Ilearning Constanta pe Facebook Ilearning Constanta pe Twitter Ilearning Constanta pe Google Plus Ilearning Constanta pe Pinterest Ilearning Constanta pe LinkedIn Trimite e-mail Print
Romana | I-Learning Constanta

Metode de predare și învățare

    La noi se aplică metoda modernă de predare, și anume Metoda comunicativă, prin care profesorul vorbește aproape întreaga ședință, indiferent de nivelul cursantului, chiar și la nivelul începător A1. Astfel nu ne axăm pe predarea unor reguli de gramatică, ci pe utilizarea acesteia direct în proproziții, ce vor fi utilizate în fiecare situație în parte. Principalul obiectiv este acela de a învăța cursanții să comunice într-o limbă străină. Gramatica este predată inductiv și se preferă exersarea vocabularului în context. Se dezvoltă astfel toate cele patru competențe de acumulare a unei limbi străine : capacitatea de receptare a mesajului oral, capacitatea de receptare a mesajului scris, capacitatea de exprimare scrisă și ultima și cea mai grea competență, capacitatea de exprimare orală.

    Tehnicile sunt : conversația, citirea cu voce tare pentru început, jocuri de rol, repetiții, astfel încât profesorul nu este decât un partener al cursantului iar interacțiunea are loc între profesor și cursant, dar și între cursanți. Deseori se folosește autoevaluarea iar după fiecare nivel se asigură o testare a cunoștințelor.

    La noi cursantul este considerat un centru autonom de iniţiative. Acesta devine subiect activ al procesului de învăţământ şi are posibilitatea să îşi afirme preferinţele şi să aleagă obiectivul. De aceea ne axăm pe specialități diferite, în funcție de solicitările dvs. La noi cursatul realizează un schimb de idei cu ceilalţi, se exprima de la prima oră în limba străină, cu bagajul minim de cunoștințe acumulat. Mai târziu metodele noi de predare îl vor pune în fața unor probleme și a unor sarcini de lucru reale, practice. Noi punem accent pe interesele personale, profesionale dar și pe cele extraprofesionale, pentru a creea o atmosferă plăcută de predare. Cursanții nu sunt tratați la fel în cadrul aceluiași grup, ci activitățile pedagocice vor fi adaptate fiecărei persoane în parte, în funcție de nivelul de înțelegere.

În concluzie, această metodă comunicativă :
    - Reduce stresul;
    - Intărește motivarea interioară;
    - Crește implicarea persoanelor în procesul de învățare;
    - Stimulează imaginația, curiozitatea și creativitatea;
    - Facilitează învățarea prin experimentare;
    - Contribuie la acumularea de propoziții gata făcute pentru fiecare situație în parte;
    - Dezvoltă strategii de comunicare;
    - Dezvoltă spirtiul de competiție;
    - Consolidează echipa.