Ilearning Constanta pe Facebook Ilearning Constanta pe Twitter Ilearning Constanta pe Google Plus Ilearning Constanta pe Pinterest Ilearning Constanta pe LinkedIn Trimite e-mail Print
Romana | I-Learning Constanta

Cursuri copii

Curs MAXI

-          2 ședințe pe săptămână (ședința de 50 min)

-          La interval de 1/ 2 zile între ele sau consecutive cu pauză de 10 minute pentru copii mai maricei (6/7 ani)

-          Potrivit pentru cei care au mai învațat germana un an anterior

-          Durata cursului: 1 an școlar septembrie 2016 – iunie 2017

-          Plata pe luna aferentă a 8 ședințe pe lună

 

Curs MINI

-          1 ședință pe săptămână (ședința de 50 min)

-          Potrivit pentru cei mici de 3 / 4 ani sau celor ce intră pentru prima dată în contact cu limba

-          Durata cursului: 1 an școlar septembrie 2016 – iunie 2017

-          Plata pe luna aferentă a 4 ședințe pe lună

 

Cursurile au loc de luni până vineri începând cu orele 14.00 în funcție de programul disponibil al copiilor dintr-o grupă nou formată.

 

Încercăm să aducem o noutate în Constanta în predarea limbilor străine, și anume învățarea prin activitate practică și ascultarea limbii cât mai mult (baie de limbă), exact așa cum învață bebelușii limba maternă. În privința limbii germane introducem Cursurile KIKUS dezvoltate de Centrul pentru Plurilingvism al copiilor (Zentrum für kindliche Mehrsprachigkeit München) susținute de editura germană Hueber. Acestea se bazează pe principul celor trei medii de învățare: cursul efectiv la care participă copii, exersarea limbii în cadrul grădiniței/școlii și susținerea limbii învățate prin exersarea acasă cu părinții. De aceea copiii participanți vor primii acasă un CD cu cântecelele pe care le ascultăm la fiecare curs. Acestea vor fi folosite cât mai mult acasă și copilul va fi încurajat să povestească despre ce este vorba la cursurile la care el participă.
În cadrul cursului activitatea principală este jocul, cântecul, activitățile practice, indiferent de vârstă (ținând cont de faptul că aceste cursuri sunt concepute pentru copii între 3 și 9/10 ani).
După cum ați observat, ne bazăm pe viața practică a copilului și pe mediul înconjurător. În consecință, temele atinse, ce vor fi adaptate pe dificultate în funcție de vârstă :

Aceste teme nu vor fi atinse neapărat în această ordine, ci vor fi intercalate tot timpul pentru a introduce mai multe noțiuni reale.
Veți primi de asemenea un CD de lucru acasă. Acesta conține următoarele cântece ce ating următoarele teme:
1 Guten Morgen Salutul
2 Tschuff-Eisenbahn Călătoriile, țările, numele
3 Wo sind meine Hände Corpul copilului
4 Das bin ich Corpul copilului
5 Zehn kleine Finger Corpul, simțurile
6 Ich strecke mich Ritualul de dimineață
7 Hampelmann Hainele
8 Mein Hut Hainele, formele
9 Ich ging einmal spazieren Familia, mediul înconjurător
10 So geht der Schwanz Animale
11 Ich kenn eine Mutter Anotimpurile
Pentru punerea în aplicare a acestei metode veți primi în prețul plătit de dvs.:
    - Cd Kikus Guten Morgen
    - Un set de fise de lucru (care vor fi lucrate fie la curs, fie acasă)
    - Un biblioraft colorat
    - Un set de creioane colorate
pe care le va primi la primul curs și pe care va trebui să le aducă cu sine la fiecare întâlnire.
Mai recomandăm o pereche de papuci de casă sau alte asemenea încalțari care să nu îl incomodeze pe copil în timpul activităților libere. (P.S. vor fi multe activități de mișcare)

Vă așteptăm cu drag și mai multe detalii primiți de la profesorii copiilor dvs.!

Indicații către părinți
Copii sunt persoane ce învață independent din naștere. Cheia este de a învăța prin acțiuni și activități practice. Acest lucru îi ajută pe copii să aibă încredere în ei și să fie cetățeni responsabili mai târziu.

Învățatul trebuie să fie o plăcere pentru copii. Noi ca profesori trebuie să transmitem copiilor plăcerea de a învăța. Nu mai este vorba despre a îi învăța pe copii, ci de a îi face să învețe singuri.
Studiile actuale demonstrează că un tânăr adult poate să își schimbe cariera de 5 până la 7 ori într-o viață. Aceasta nu înseamnă doar schimbarea job-ului, ci și schimbarea orientării. 70 % dintre aceste job-uri nici măcar nu au fost creeate. Vor fi o serie de noi job-uri care azi nici măcar nu există.

Deci arta este de a învăța în mod continuu. Ceea ce se solicită este o relație specială cu activitatea de a învăța. Aceasta trebuie să fie o activitate care să le placă și pe care să o aprecieze. Un copil este curios în mod natural. Școala trebuie să cultive dorința lor naturală de a învăța. Copii până la vârsta de 6 ani au o capacitate unică de a învăța și a absorbi informația. Ei învață să meargă și să vorbească fără instrucțiuni prealabile. Cel mai ușor se învață când copilul este fascinat de mediul său înconjurător. Este foarte ușor să învețe în această perioadă decât în orice altă perioadă din viața lor. Între vârsta de 2-5 ani sunt foarte sensibili la vorbire și limbă și trebuie încurajați să învețe singuri.

Noile metode de educație sunt bazate pe o filozofie simplă prin care se poate atinge întregul potențial al copilului. Astfel metodele de învățare urmăresc copilul. Mâna este învățătorul-șef al copilului. Materialele și activitățile practice trebuie aplicate în mod continuu, pentru că ele conceptualizează noțiuni abstracte precum fracțiile și verbele care nu sunt doar idei, ci obiecte pe care le pot ține în mână. Aceste materiale trebuie să se afle la îndemâna copilului pentru că oricând fiecare copil este interesat. Ei își fac singuri ora de lucru. Copiii nu urmăresc profesorul, ci acesta din urmă este doar un director al activităților și acționează ca observator al copiilor. Acesta încearcă să recunoască perioadele de sensibilitate pentru a observa când sunt gata copii de a realiza fiecare activitate.

Se pune accentul pe învățarea activă, unde procesul este mai important decât rezultatul final. Se interacționează chiar cu copii de vârste diferite. Cei mai în vârstă îi mari pe cei mai mici. Copii sunt inspirați să fie resposabili pentru ceilalți din jurul lor și să aibă grija de mediul în care trăiesc. Cel mai important este să învețe să pună lucrurile înapoi la locul lor.

Activitățile din cadrul cursurilor sunt împărțițe în mai multe categorii :
Viața practică – îi ajută să experimenteze independența și concentrarea. Aceste exerciții îi învață să se descuce singuri în situații din viața reală. Din această categorie fac parte activitățile artistice, cusutul, curățarea obiectelor, chiar și prepararea mâncării este un punct important din viața cotidiană. Aceste activități dezvoltă controlul mușchilor și coordonarea prin organizarea activității, curățenia – ajută copilul să conștietizeze importanța mediului înconjurător, ceea ce înseamnă că trebuie încurajat și acasă. Astfel se dezvoltă încet responsabilitatea socială.
Dezvoltarea senzorială – îi ajută pe copii să clasifice tot ceea ce îi înconjoară, îi ajută să înțeleagă lumea și conceptele abstracte prin diverse activități simple.
Dezvoltarea verbală – prezentarea literelor din alfabet, scrierea de la stânga la dreapta și în jos pe pagină, scrierea datei, cântece, planșe, etc.
Dezvoltarea culturală – copii sunt expuși informațiilor de geografie de la vârste fragede- prin prezentarea hărtilor, colorarea, decuparea și conștietizarea lor, biologia este de asemenea prezentă prin încurajarea atitudinii pozitive față de plante și animale.
Rolul părinților – este important ca părinții să înțeleagă că și ei sunt învățători și că sunt co-educatori împreună cu profesorul de la clasă. Cea mai importantă metodă de învățare a copiilor este prin imitație. Aceștia se uită la părinți, la profesori sau la colegii lor și îi copiază. Dar cel mai mult ii copiaza pe parinți. Deci părinții trebuie să recunoască cât de mare influență au asupra copiilor lor și să nu facă greșeala de a fi prea pasivi în educația copiilor lor. Nu trebuie să creadă că școala va avea grijă de educația copilului, ci ei sunt principalii educatori și trebuie să se implice activ. Copii învata formal la scoală, învață informal acasă, cu prietenii, când ieșiți în lume, când mergeți la cumpărături – toate acestea fac parte din educația copilului. Părinții trebuie tot timpul să își pună întrebarea : Cum vreau să interacționeze copilul meu cu școala, cu temele, cu învățatul? Care este modul ideal și apoi trebuie creeate modele pe care el să le urmeze fără a fi forțat.
În concluzie, ca să îți educi copilul nu trebuie să fii un expert pedagog, ci trebuie doar să iubești copilul, să îți placă să înveți, caci și părintele învață în mod continuu. Acesta nu trebuie să știe de toate, trebuie doar să fie un exemplu pentru copilul său .
Organizați-vă timpul! Investiți în timpul petrecut cu copilul dvs., organizați-vă viața, dacă chiar vă doriți cea mai bună educație pentru copilul dvs. Astfel veți deveni implicat activ în educația lor.